FŐOLDAL | XBOX | XBOX360 | XBOX ONE | PS2 | PS3 | PS4 | PSP | PSVITA | NDS | 3DS |WII | WII U | PC/LAPTOP | BLU-RAY
JÁTÉKOK  
  GÉPEK  
  KIEGÉSZÍTŐK  
 

 
 
  ELŐRENDELÉS  
  ÚJDONSÁGOK  
  AKCIÓK  
 

 
 
  KOSÁR    
 

 
 
  SZERVIZ  
  ÜZLETÜNK  
  MEGRENDELÉS  
  ÜZENET  
 

 
 
  (PS4) Sony PlayStation Platinum Head...



(PS4) Playstation VR



(PS4) PlayStation VR Move Controller...



(PS4) Mass Effect Andromeda



(PS4) Prey



(PS4) Hitman The Complete First Seas...



(PS4) Resident Evil 7 biohazard



(PS4) LEGO Worlds (magyar felirattal...



(PS4) Horizon: Zero Dawn Collector`s...



(PS4) LEGO City Undercover



(PS4) Tom Clancy’s Ghost Recon Wildl...



(PS4) NIOH



 

Keresés:     Platform:     Típus:    
  MEGRENDELÉS  
 


Az oldalt és az üzletet a PLAY-NAVIGATOR Kft. üzemelteti.

Ezen rövid ismertetőben leírjuk hogyan tud oldalunkon vásárolni.

A megrendelt játék(ok)hoz, gép(ek)hez, többféle módon juthat hozzá. Ez lehet futárszolgálattal történő kiszállítás, postai feladás, vagy személyes átvétel
üzletünkben : 1034. Budapest, Zápor u.8.

Mielőtt vásárolna, alaposan tájékozódjon! A konzolos játékok, és egyéb termékek viszonylag drága dolgok! Számunkra is fontos, hogy elégedett legyen
szolgáltatásunkkal, illetve a megrendelt termék(ek)kel. Ha bármilyen kérdése, észrevétele van, akkor kérdezzen minket telefonon, e-mailben, vagy az oldalon található "Üzenet nekünk" funkciót igénybe
véve, és mi legjobb tudásunk szerint igyekszünk minél hamarabb megválaszolni kérdéseit.

FONTOS!! A hétvégén (szombat-vasárnap) beérkező levelekre, üzenetekre a legtöbb esetben csak az azt követő első munkanapon áll módunkban válaszolni.

A rendelésekor megadott adatait bizalmasan kezeljük, 3. fél részére (ez alól kivételt képez a futárral kiküldött csomagok esete) nem bocsátjuk ki. A csomagok kiszállítását futárszolgálaton vagy postai úton keresztül tudjuk rendezni. Magyarország területén belül bárhova vállaljuk a házhozszállítást. A feladott termékeket biztosítás fedezi, így a nagyobb méretű vagy értékesebb termékek kiszállítása sem ütközik akadályba.


FONTOS!! Az oldalon meghirdetett árak bármikor módosíthatóak, az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Ön természetesen mindig a megrendelés pillanatában érvényes áron juthat hozzá a megrendelt termék(ek)hez.

Vásárolni az oldalon mindenhol a "megveszem" gombra kattintva lehet. Ezután a kosárhoz kerül, ahol megnézheti az addig berakott termékeket. Itt lehetősége van a vásárlás folytatására, a megrendelt termékek törlésére, mennyiségük módosítására. Ezután a megrendel gombra kattintva a megrendelőlaphoz juthat. Itt kell kitölteni és megadni a rendeléshez szükséges adatokat. A név, szállítási cím (abban az esetben ha nem a bolti átvételt választja) e-mail cím, telefonszám megadása kötelező. Áfás számla küldéséhez ügyeljen a számlázási adatok pontos kitöltésére. A megjegyzés menüpontban leírhatja rendeléséhez kapcsolódó kérdéseit, üzeneteit. Például: mikorra szeretné hogy szállítsunk (milyen napszakban, melyik napokon), portásnak szólni kell, kapucsengőn eltér a felirat stb.

A megrendelését a weboldalon keresztül, telefonon illetve e-mailen is leadhatja. Telefonon leadott rendeléseket hétköznap 10-18 óráig áll módunkban felvenni.

A rendelése, előrendelése állapotáról e-mailben vagy telefonon tudjuk értesíteni. Ha meggondolná magát és mégsem az adott terméket kérné, kézbesítésig (azaz a futárral vagy postai úton történő kiküldésig) bármikor visszavonhatja, módosíthatja a rendelését.

A bal oldali menüoszlopban az "Üzenet nekünk" gombra kattintva, e-mail címe megadásával egyszerűen és gyorsan tudja felmerülő kérdéseit, üzeneteit eljuttatni hozzánk.

A rendelés leadása után meg fogjuk keresni telefonon vagy e-mailben, hogy az egyéb tenni- és tudnivalókról értesítsük, megrendelését nyugtázzuk. Ezért kérjük, ha lehet, mindig adja meg a telefonszámát is illetve egy pontos Ön által legtöbbet használt, látogatott e-mail címét.

FONTOS!! Amennyiben egy még csak előrendelhető státuszban lévő terméket rendelt, úgy értesíteni a játék tényleges megjelenésének közeledtével (2-3 nappal a beérkezés előtt) fogjuk. Az oldalon szereplő megjelenési dátumok csak tájékoztató jellegűek, (bár a legtöbb esetben 1-2 nap eltéréssel pontosak) és az adott játékot forgalmazó cég minden előzetes tájékoztatás nélkül megváltoztathatja azt. Ezekről, ha ilyen eset előfordul megrendelőink
e-mailben kapnak értesítést, illetve az oldalon is módosítjuk a várható megjelenési dátumot.

Régi gépe, játékai cseréje, illetve beszámítása lehetséges. A cseréket a távolság leküzdése érdekében a futárszolgálaton keresztül is el tudjuk intézni. Erről bővebb információt e-mailben kérhet.

Mivel játékkészletünk folymatosan változik, ezért sajnos nem minden esetben van lehetőségünk feltüntetni, hogy az adott lemez új vagy használt. Ez elsősorban azért történik így, mert üzletünkben folyamatosan megvásároljuk a régi játékokat is, amely segítségével sokszor egy-egy játék állandó készlethiányát (esetleg már meg is szűnését) oldjuk meg.
Mivel semmiképpen sem szeretnénk, hogy Vásárlóink becsapva érezzék magukat, ezért megrendelés után MINDEN ESETBEN VISSZAIGAZOLÁST adunk, nemcsak a rendelés megerősítése céljából, hanem hogy a megrendelt termék új, vagy használt.
Megrendelését jogában áll lemondani, ezt a rendelés napján kérjük megtenni a felesleges feladás elkerülése végett.

Gépek esetében minden esetben feltüntetjük a webáruházban hogy a termék új vagy használt.

Garancia feltételei, tudnivalók:

Az oldalon szereplő gépek, játékok, tartozékok mindegyike európai (PAL) rendszerű. Az oldalon értékesítésre kínált játékok mindegyike jogtiszta szoftver.

Amennyiben nem azt a terméket kapta kézhez melyet rendelt vagy nem úgy kapta meg (futárral történő szállítás esetén) ahogyan az elvárható lett volna, panaszával forduljon nyugodtan hozzánk.

Hibajelenség észlelése esetén a vevő a PLAY-NAVIGATOR Kft.-t a garancialevélen feltüntetett elérhetőségeken érheti el.
A terméket a vásárlónak kell eljuttatnia a PLAY-NAVIGATOR Kft. Playnavigator boltjába: 1034 Budapest, Zápor u.8. szám alá.

Ha a garancialevélen átírások, javítások, törlések, módosítások, valótlan adatok vannak, akkor annak érvényessége megszűnik.
Ha a javítást nem a PLAY-NAVIGATOR Kft. vagy hivatalos márkaszerviz látta el, a garancia elvész.
A jótállás csak akkor érvényesíthető, ha a termékeken található gyári garancia matrica, szalag nem sérült, a gép gyártási száma sérülésmentes, nem módosított illetve a javításokkal megbízott szerviz megítéli hogy nem a szakszerűtlen használatnak, helytelen tárolásnak, elemi kárnak, külső tényezőnek (szennyeződés, folyadékok, áramingadozás) tulajdonítható okokból következett be a kár, hibás működés.
Csak pontosan és olvashatóan kitöltött, pecséttel ellátott garanciajeggyel lehet érvényesíteni a jótállást.

A termékekhez mellékelt használati útmutatót kérjük mindig figyelmesen olvassa el, a benne foglaltakat tartsa be.
Mindazok az állampolgárok, akik a PLAY-NAVIGATOR Kft. PLAYNAVIGATOR webáruházán keresztül vásárolnak, elfogadják az üzleti szabályzatokat és tudomásul veszik, hogy annak be nem tartása esetén cégünk sem anyagi, sem egyéb felelősséget nem vállal.


Az oldalon szereplő gépek, játékok, kiegészítők (ezek logo-i, termék- és márkanevei) a Microsoft, Nintendo, Sega, Sony és az egyéb termékek, játékok kiadóinak, alkotóinak bejegyzett védjegyei!


Köszönettel: PLAY-NAVIGATOR Kft.

 

 
 
 
  FŐOLDAL | XBOX | XBOX360 | XBOX ONE | PS2 | PS3 | PS4 | PSP | PSVITA | NDS | 3DS |WII | WII U | PC/LAPTOP | BLU-RAY